Eilen päästin hetkeksi irti "tenttiviikostamme" heittämällä koulukirjat huoneen perimmäiseen nurkkaan ja vaihtamalla viikonloppuvaihteen päälle. :D Pitkät yöunet ja eukalyptuksen tuoksuinen aamusauna karisti viimeisetkin stressinpoikaset harteilta.
Valmistin meille vielä ihanan raikkaat ja viileät saunajuomat mukaan löylyihin.
Kirpeä saunaherätys ♥
♥ Appelsiinimehua
♥ Kivennäisvettä
♥ Sitruunaviipaleita
♥ Jääpaloja
Nauti kylmänä saunan kera. :D
Viimeistään saunan jälkeen alkoi jo kunnolla hymyilyttää, kun aurinkokin alkoi paistaa kirkkaalta taivaalta.
Jos VIELÄ jonkinmoinen pieni aamutuittu kyti takaraivossa, niin aamupalapöytään istuessa se katosi ainakin lopullisesti. Halusin valmistaa hieman herkumman "aamupalan", sillä työpäiväni alkoi vasta iltapäivästä ja halusin viettää koulukirjattoman päiväni erityisen viihtyisästi.
Kunnon ateriaan kuuluu aina myös jälkiruoka, mutta aamulla ei tee mieli vedellä mitään kovin raskasta herkkua aterian päällisiksi. Banaani, suklaa ja hunaja saivat toimia jälkkärin roolissa.
Tässä vaiheessa tilanne näytti vielä erityisen hyvältä ja mielessäni pyöri kauniita kuvia täydellisistä banaaneista, jotka on koristeltu suussa sulavilla suklaaviiruilla.
Tässä vaiheessa alkoi hieman epäilyttää, mutta luulin onnistuvani edes jossakin määrin...
... Haahahahahahhahuutonauruahahahaha! Mun täydellinen jälkkäri-banaani näytti siltä kuin olisin vääntänyt muutamat aamutarpeet sen päälle ja tuonut pöytään näytille tuotokseni. :'D Nyt teki kyllä mieli jättää julkaisematta koko kuva, mutta onhan tää nyt ihan erityistä taidetta, joten nauttikoot siitä muutkin.
Muistutuksena jatkossa itselleni: 86 prosenttinen tumma suklaa ei toimi jälkiruoka koristeluun parhaalla mahdollisella tavalla. Osta suosiolla valmis suklaakastike.
Perjantaina kävimme kirpparilla ja sieltä mukaamme tarttui tällä kertaa ihana pieni sohvatyyny. Epäilin sen yhteensopivuutta muiden tyynyjemme kanssa, mutta vaikka se onkin hieman erilainen, sopi se silti värimaailmansa puolesta loistavasti muiden tyynyjen sekaan kellimään. :)
Kaikki hyvä loppuu aikanaan ja rentouttava aamuni vaihtui nopeasti työpäivään. Ehdimme napata muutamat kuvat asustani ennen kuin oli aika rientää.
Farkkua, mustaa ja kultaa. Sen kummempaa ei päälleni eksynyt, sillä illaksi oli suunnitelmissa lähteä viettelemään perhe-viikonloppua isäni luokse.
Työpäivän jälkeen riensin kotiin pakkaamaan viikonloppukamppeet kasaan ja siskoni Anni nappasi minut kyytiin poikaystävänsä kanssa ja lähdimme samantien huristelemaan Lahtea päin. Anni tuli viikoksi Suomeen visiitille ja oli ihanaa nähdä sitäkin kirppua pitkästä aikaa. <3 Ensi viikolla tulemme luultavasti viettelemään useammankin sisaruspäivän juoruillen läpi kaikki parin kuukauden aikaiset tapahtumamme. :D
Perillä meitä odotti herkullinen tortillapöytä ja hyvin alkanut lauantai sai ihanan päätöksen perheen kanssa kuulumisia rupatellessa ja naureskellessa hölmöyksille. :D Tällaiset päivät vaan jättävät jälkensä ja tällä hetkellä oloni onkin erityisen rentoutunut ja iloinen, vaikka edessäni odottaakin matematiikan kirjat ja pitkä tylsä ilta niiden parissa. Mukavaa illanjatkoa. ♥








































