torstai 5. marraskuuta 2015

Voxyhair Hyvinkää - Pikkujoulutunnelmissa

Iltaa heppulit! :)

Aah, ihan huippu fiilis kun ollaan saatu nautiskella tuollaisista aurinkoisista säistä nyt monta päivää putkeen. Tänään oon ehtinyt käydä Teatterissa aamupalasalaateilla, käynyt kurkkaamassa hehkutetun Balmain x H&M malliston, joka oli muuten koluttu jo ihan tyhjäksi ja kävinpä tutustumassa myös Kuntosali SATS Elixiaan. Toiminnallinen vapaapäivä siis, vaikka kaikki tärkeimmät tehtävät, kuten vaatekaapin siivoaminen, pyykkien peseminen, postissa käyminen ja uuden pankkikortin tilaaminen unohtuivat nyt jotenkin kummasti. Miksi ikinä vapaapäivinä ei saa hoidettua niitä oikeasti tarpeellisia juttuja?! :D 

No mutta, postauksen todelliseen aiheeseen! Mun snapchattia seuraavat ovatkin varmaan huomanneet, että mä oon ravannut nyt suhteellisen tiiviiseen tahtiin kampaajilla viime päivinä. Ystäväni Tikrun luona olen käynyt värjäyttämässä vaaleampia raitoja alempiin hiuskerroksiini sekä toimimassa harjoituskaniinina opinnäytetyötä varten juhlakampaukseen.

051


Taidetaan kaikki olla samaa mieltä, että tästä lähtötilanteesta oli pieni päivitys paikallaan!

Aurinko värjää aina kivasti kesäisin mun päällimmäisen kerroksen hiuksista vaaleiksi ja sellaista aurinkoraitaakin eksyy joukkoon, alemmat kerrokset eivät kuitenkaan näe päivänvaloa ja hiuskerroksiani pyöritellessä löytyy sieltä alta hyvinkin tummia kohtia. Oltiin harjoiteltu Tikrun näyttöä varten pariin otteeseen kiharanutturan tekoa leteillä varusteltuna, ja siinä näkyi ikävästi juurikin nuo alemman kerroksen tummat kohdat. Tikru sitten halusi kokeilla raidoittaa mun noita alempia kerroksia ennen varsinaista näyttökampausta.

054

063

080

Pieni päivitys teki hyvää ja yleinen sävy vaaleni kivasti asteella. Kampauskin näytti lopulta paremmalta, kun silmiin ei hypännyt paljon tummemmat juovat osasta kohtaa nutturaa.

090

Ystäväni Ninni taas pääsi harjoittelemaan päälläni työpaikallaan Parturi-kampaamo Voxyhair Hyvinkäällä erilaisia pikkujoulu/juhlakampauksia. Ajattelin jakaa muutamia kuulemiani vinkkejä ja näitä upeita lopputuloksia, joita mulle taiteiltiin saman päivän aikana! :D

093


Ensin lähdettiin liikkeelle vääntämällä mun hiuksiin oikein kunnon käkkärät! Miten tuntuu, ettei ikinä itse saa noin siistejä kiharoita aikaiseksi tai jos saakin, ne ovat jo parin minuutin päästä pelkkiä laineita vain. :D

097

101

Kumpa kotoa löytyis kampaaja, joka vääntäis aina aamun alkajaisiksi hiukset kuosiin!

Kohotetut sivukiharat

111

Lähdettiin kokeilemaan tuollaista edestä korkeaksi muotoiltua kiharakampausta, jossa vedettiin kaikki hiukset toiselle sivulle. Mielestäni tuo oli kivan yksinkertainen ja sopisi johonkin juhliin, joissa ei tarvitsisi olla ihan niin hienona. Kampaus valmistui käden käänteessä!

Korkea kiharanuttura

119

121

Kutsuin tuota kokoajan morsiuskampaukseksi, koska se oli jotenkin niin herkkä ja kaunis. Mulla meinasi olla kuulemma jopa liikaa tukkaa tuohon, mutta Katrin sai taiottua tuosta mielestäni aivan upean siitä huolimatta! Helmet viimeistelivät vielä kauniin kukkamaisen nuttura-asetelman. :)

Korkea letti

124

125

Tämä näytti alkuun jotenkin tajuttoman vaikealta kampaukselta, mutta sen tekemiseen oli ihan superhelppo kaava, jota en nyt kuitenkaan milläänsäkään meinaa muistaa! Letti valmistui nopeasti ja vaivattomasti, mutta siitä tuli todella näyttävä ja hieno. Kävin tuo päässä kampaamon viereisessä H&M liikkeessä ja johan ihmiset kurkkivat tätä ja kassalta saatiin kehutkin! :D

Käyttämämme tuotteet

137

Ei näitä näköjään turhaan hehkuteta. Myös Voxyhairilla oli käytössä nimittäin Moroccanoil tuotteet ja oli muuten ensimmäinen kerta, kun pääsin noita itse kokeilemaan ja vitsi mikä tuoksu noissa on! Olin kyllä ihan myyty. Ei olis tehnyt mieli pestä hiuksia ollenkaan noiden jälkeen! Pakko saada! :D

142

Tätä tuuheuttavaa muotovaahtoa vedettiin siis hiuksiini jo ennen kuin lähdettiin edes muotoilemaan mulle kiharoita.

139

Jonka jälkeen vedettiin myös tämä kiharoiden muotoutumista helpottava suihke, jossa on samalla lämpösuoja. Muotoilusuihke antaa kiiltoa, tuo kevyen kiinnityksen ja vahvistaa ja suojaa hiusta.

Kiharoiden tekemisen jälkeen laitettiin vielä Moroccan oil lakkaa loppusilauksen luomiseen.

143

149

Kiharat teimme CHI G2 Suoristimella. En oo koskaan oppinut itse tekemään suoristimella kiharoita, enkä itseasiassa edes omista vielä omaa suoristinta. Ninni väänteli tuolla kuitenkin käden käänteessä mulle ihan mielettömät kiharat!

151

156

Liikkeestä löytyi myös aivan ihania joululahjaideoita ja tarjouksia!

159


Voxyhairilla on muuten ihan huipputarjous meneillään vielä 15.11 asti, sillä kaikki palvelut värjäyksistä leikkauksiin ja kampauksiin ovat -20% normaalihinnasta. Nyt jos koska kannattaa käydä luomassa uusi pikkujoululook kuontalolle! Arjen luksusta.

Multa pyydettiin viime hiusjuttujen yhteydessä hyviä pieniä kampaajien vinkkejä ja niksejä kotitoteutukseen ja niitähän mä nyt innolla sitten teille tiedustelin samalla kun mun päähän väkerrettiin vaikka minkälaisia kampauksia.

Kuinka saada todella lättänöihin ja suoriin hiuksiin sitä haluttua boostia ja tuuheutta?

Suolasuihke. Tää tuli kuin apteekin hyllyltä ja Ninni vannoi tän nimeen kuin kallioon. :D Mä en oo itse kokeillut koskaan suolasuihketta, mutta tän palopuheen jälkeen kyllä pakko testata pikimmiten. Erityisen hyvä suolasuihke on kuulemma: ID Hair elements by the sea - salt water spray!

Kuinka monta kertaa viikossa hiuksia kannattaa pestä?

Hiusten pesurytmi kannattaa kuulemma pitää mahdollisimman pitkänä. Ninni suositteli paria kertaa viikkoon, jotta päänahan oma tali suojaa hiusta vahingoilta ja hiukset pysyvät elinvoimaisina, kosteutettuina eivätkä katkeile ja haaroitu niin nopeasti.

Onko kuivashampoo iso paha?

Ei ole. Mielummin kuivashampoota kuin liian tiheä pesurytmi. Kuivashampoo toki kuivuttaa hieman hiusta ja päänahkaa, mutta vielä pahempi on kuulemma suihkutella joka päivä hiukset läpi. Kohtuus kuitenkin kaikessa ja kuivashampoon kanssa ei kannata kuulemma läträillä paljon kerralla tai käyttää kokonaan puhtaisiin hiuksiin.

Mikä on pysyvien kiharoiden salaisuus?

Pohjatuotteet. Muotoiluvaahdot ja suihkeet, lämpösuojat ja kiinnittävät aineet. Kun pohja on kunnossa, ollaan jo puolivälissä matkaa. Kiharoiden valmistuttua kevyt kiinnitys vielä lakoilla tai muilla kiinnikkeillä ja mahdollisimman vähän koskettelua sen jälkeen. Harjaaminen kiinnitys- ja muotoilusuihkeiden jälkeen luonnollisestikin saa kiharat lässähtämään alta aikayksikön. Kun siis haluat laineiden sijaan kunnon kiharat, ei sitä selvittelyä ja hipelöintiä saisi enää paljon harrastaa lopputuloksen valmistuttua.

Millä saada viimojen ja pakkasten aiheuttama sähköisyys pois?

Hoitavat ja kosteuttavat aineet ehkäisevät sähköisyyttä ja kun hiukset eivät ole kuivat ja vaurioituneet, ei myöskään sähköisyys vaivaa yhtä helposti. Katrin suositteli lämpimästi Goldwellin Straight Style - Satin Guard suihketta sähköisyyden ehkäisemiseksi. 

105

Kiitos Ninni ja Katrin hauskasta päivästä! Oli kiva nähdä omassa päässä kaikkia erilaisia kampauksia, kun harvemmin tulee kuitenkaan sellaisia tilaisuuksia, että pääsisi oikein kunnolla panostamaan hiustenkin kanssa. Tiedän kyllä minne suunnata, kun tilanne niin joskus vaatii. ;)

tiistai 3. marraskuuta 2015

Hello November

Terppanen. <3

Näinköhän tässä taas kokonainen kuukausi on vierähtänyt eteenpäin! Tuntuu ihan mahdottomalta tämä ajan vieriminen tällä hetkellä. Jännityslevelit kohoilee jo niin korekeille tasoille, ettei tätä enää pysty käsitellä kohta. :D Oon koittanut nauttia ihan jokaisesta hetkestä ja asiasta täällä Suomessa vielä kun täällä pyöriskelen muutaman kuukauden verran. Tai siis alle muutaman kuukauden verran. Mulla on tässä niin paljon asioita hoidettavana ennen lähtöä ja päivät ne vain lähenee. Apua.

Ystävien kanssa on tullut vieteltyä aikaa urakalla ja oon koittanut kokea ja nähdä mahdollisimman paljon kaikkea Suomi-kivaa viimeiset viikot. Paljon kaikkea hauskaa onkin ehtinyt tapahtua ja syksy onkin osoittautunut oikein mukavaksi vuodenajaksi vastoin kaikkia odotuksiani! Tavallaan on kyllä sellainen olo, ettei se kesän hulinameininki koskaan loppunutkaan. Tehdäänpä tähän väliin pieni katsaus viimeisten viikkojen tapahtumiin!

122

Osallistuttiin taas tänä vuonna I Love Me- messuille ystäväni Tiipen kanssa. Tykkään noista messuista ihan valtavasti, sillä niissä on niin monipuolisesti vähän kaikkea. Muotia, terveyttä, ruokaa, kauneudenhoitoa ja sellaista yleistä positiivista pärinää roppa kaupalla!

188

192

Mä en voita ikinä mitään mistään arvonnoista, raaputusarvoista tai edes pelikoneista, mutta tällä kertaa mä toivoin kovasti voittavani juuri tuon harjan ja onnenpyörää pyöräyttäessäni se viisari vaan pyörähti suoraan sinne neloseen ja harja oli mun. Voittajafiilis.

193

199

209

232

211

Parastahan messuilla on ehdottomasti kaikki ilmaisnäytteet ja varsinkin ilmaismaistiaiset! Meidän oli tarkoitus mennä Messukeskuksessa brunssille kunhan oltaisiin tovi kierrelty, mutta lopulta oltiinkin jo niin täynnä kaikista ilmaisista terveysherkuista ja muista maistiaisista, että mentiinkin tyytyväisinä täysin masuin katselemaan muotinäytöstä.

229

Yritin olla tällä kertaa erittäin säästeliäs messulainen, koska mä en periaatteessa tarvitse tällä hetkellä mitään erityisesti ja säästääkin nyt tulisi oikein urakalla. Matkaan lähti siitä huolimatta pari teepakettia, housut ja VS:n Mango temptation vartalotuoksu.

197

Nimenomaan.

198

Tiipe teki talven kenkäostoksensa messuilla ja kyllä mulla teki tiukkaa olla katselematta talven popo tarjontaa lävitse! Tai kyllähän mä katselin, mutta kengät saivat jäädä hyllyyn odottelemaan ensi talvea. Tämän talven selviän varmaankin noilla lähemmäs 10 parilla, jotka tuolla kaapissa jo lymyilevät. :'D

114

Kyllä munkin kenkähulluutta on hieman helpotettu tämän syksyn/talven varalle, sillä mulle lähetettiin Instagram yhteistyön merkeissä Sorelin aivan ihanan pehmoiset ja lämpöiset Tivoli- kengät.

134

138

Nää on kyllä maailman suloisimmat popot ja harmittaakin ihan älyttömästi, etten ehdi tänä talvena minnekään laskettelureissulle, jossa noille olisi ollut todellakin käyttöä! Aikaisempina vuosina ollaan lähes aina lähdetty porukalla joko uv:n tai hiihtoloman aikoihin jonnekin lappiin. Noh, ensi vuodeksi sitten!

196

243

150

Noissa on sisällä unelmapehmoinen ja lämmin karvavuori ja ne on vielä aitoa mokkanahkaa. Aamen, ihan täydelliset talvipakkasiin!

223 – Kopio
153

236

Uutukaisia on eksynyt jälleen kaappiini myös yhteistyökumppanini Romwen toimesta. Noudin viime viikolla postista nimittäin pehmoisen paketin, joka sisälsi aivan ihanat vaatekappaleet syksyn viimoja lämmittämään.

011


Muuton aikana hävitin vanhanmustan trenssini jonnekin, joten uusi tuli kyllä todellakin tarpeeseen! Tämä on vielä ihanan pehmoista vähän tuollaista huopamaista joustavaa kangasta. Valitettavasti takki on kuitenkin pian jo liian viileä näihin säihin, sillä se ei ollut kovin paksua kangasta.


Musta trenssi - Romwe

 019

Tämä paitis taas herätti huomioni välittömästi, sillä se oli niin ihanan rennon ja letkeän näköinen ja mun oli saatava se perjantai-möhistelypaidaksi. Ainoa vain, että mä en ole kyllä vielä eläissäni joogaillut, mutta eiköhän tämäkin asia korjata piakkoin! :D

039

063

 

146

148

183

186

167

Olinpa myös ensimmäistä kertaa elämässäni katsomassa lätkää ihan paikan päällä ystäväni Adeliinan kanssa. Ollaan touhuttu Aden kanssa tässä syksyn aikana vaikka ja mitä yhdessä ja musta onkin ihanaa huomata, miten nopeasti jostakin ihmisestä voi tulla hyvä ystävä kunhan vain sillä jollakin tavalla klikkaa! Mun syksy ei olis todellakaan ollut näin hauska ja menevä ilman tätä hullua, hauskaa ja symppistä neitokaista. <3

Matsia on kyllä muuten niin eri asia seurata livenä kuin telkkarin ruudusta, sillä telkkua töllöttäessä mua alkaa ainakin lähes aina kyllästyttää jossakin vaiheessa, mutta tuolla aika vierähti ohi hetkessä. Ja jokruillehan sieltä voitto myös tulikin!

011

013

022

Saatiinpa myös vähän päälle viikko takaperin yllättävän iso populaatio jäkeporukastamme kasaan! Me ollaan monesti tehty suuria suunnitelmia isosta miitistä, mutta silloin kaikki menee yllätys yllätys ihan mönkään ja lopulta koko tapaaminen peruuntuu tai lässähtää muuten kasaan. Nyt sitten kutsu heitettiin ilmoille sen verran lyhyellä varoitusajalla ja extemporeen, että jotenkin suurimmalla osalla olikin yhtäkkiä tyhjä keskiviikko-ilta edessä ja päästiin vihdoinkin höpisemään ja istumaan iltaa oikein kunnolla noiden hölmöläisten kanssa. <3

Ilta järjestettiin Järvenpäästä löytyvässä ravintola Zapatassa ja saatiinkin jokainen toinen toistaan herkullisemmat annokset eteemme. Itse olin vielä valitettavasti lihattomalla lokakuulla, joten kana-vuohenjuustosalaatti jäi pelkäksi vuohenjuustosalaatiksi. Pitkä odotus palkittiin viime sunnuntaina, kun pääsin vihdoin valmistamaan kunnon sisäfileepiffi-illallisen kaikilla mausteilla! :D Kirjoittelen myöhemmin lisää tunnelmia lihattomasta lokakuusta, sen päättymisestä ja sen aikaisista suosikkiresepteistä! :)

Tässähän tämä maraton postaus! Pitäisi päästä nyt kirjoittelemaan paljon paljon tiheämpään tahtiin, niin postauksien pituuskin pysyisi edes välillä aisoissa. Toivottavasti jaksoitte pysyä mukana loppuun asti, ensi kerralla hieman tiivistetympi muoto toivon mukaan! :'D Kivaa viikkoa. <3

perjantai 30. lokakuuta 2015

Hedelmäinen tofusalaatti

Heii ja superhyvää alkavaa viikonloppua! Mulla onkin tänään vapaata ja viettelen koko päivän rakkaan Vaasalaisen matkassa. Jeppis, Anni on taas maisemissa ja meillä on paljon suunnitelmia viikonlopulle! ;)

Seuraavaksi tiedossa olisikin jotakin erittäin iisiä ja freesiä! Kasvisruuan ei tosiaankaan tarvitse olla monimutkaista ja aikaa vievää vaan siitä voi nautiskella ihan yhtä vähällä vaivalla ja rahalla kuin lihaisista kumppaneitaankin! Tofussa ei tarvitse edes odotella juuri oikeaa kypsyysastetta pannulla tiristyessä, mitä taas kanan ja jauhelihan kanssa joutuu monesti tehdä.

Heti aloittaessani lihattoman tämän kuun alussa nappasin välittömästä pari pakettia tofua matkaani lähikaupasta! Ensimmäisenä valmistinkin jo blogissanikin aikaisemmin pyörähtäneen Tofuwokin ja seuraavaksi jo kokeilinkin vielä tätä vähän raikkaampaa vaihtoehtoa ja väänsin hedelmäisen tofusalaatin.

015


Tarvikkeet

 

Mansikoita
Pari nektariinia tai persikkaa
Kurkku
Tofupaketti
Pussillinen pinaattia
200g Saksanpähkinöitä
Oliiviöljyä, omppuviinietikkaa, sitruunanmehua

Tofun maustamiseen 


Valkosipulijauhetta
Mustapippuria
Yrttisuolaa
Grillijauhetta
Omppuviinietikkaa + oliiviöljyä

018

Ensin heittelin kaikki muut ainekset vain valmiiksi pinaattipedille ja lorautin sekaan kunnolla oliiviöljyä, omppuviinietikkaa ja sitruunanmehua

021

Heitin tofukuutiot pannulle paistumaan oliiviöljyn ja omppuviinietikan sekaan

029

Maustoin reippaasti grillimausteella, mustapippurilla, yrttisuolalla ja valkosipulijauheella

023

Annoin paistua kunnolla molemmilta puolilta rapsakoimmiksi

037

Ja heivasin valmiit tofut salaatin päälle koreilemaan!

048

Niin nopea ja helppo herkku ja tuntui silti vähän siltä kuin olisi jotenkin muka panostanutkin tähän annokseen! Tälläinen hoituu kuitenkin 5-10 minuutissa kotosalla ja masu ja mieli kiittää! Onkin tullut kokeiltua nyt myös paria muuta tofusalaattia viimeisten viikkojen aikana ja tähänhän nyt voi keksiä vaikka minkälaisia variaatioita makunsa mukaan! :)

Alkaa olla muuten ihan viimeiset päivät meneillään lihatonta ja vaikka aionkin valmistaa sunnuntaina kunnon pihvi-illallisen, ei tämä edelleenkään ole ollut mitenkään ihan järjettömän tuskaisa taival. Ei musta kokonaan kasvissyöjää tule, siitä olen varma, mutta kyllä tässä ollaan paljon opittu lyhyessä ajassa siitä, miten se liha ei oikeasti ole ihan pakollinen osa sitä arkea välttämättä!

Raikkaita herkutteluhetkiä!

keskiviikko 28. lokakuuta 2015

Ihmissuhteista

Vanhemmat ihmiset aina sanovat, että elämä ei mene niin kuin sen on suunnitellut menevän. Sehän se tässä kaikessa taitaakin olla juurikin ideana. Ei ne tavoitteet ja päämäärät ole sitä elämää, vaan kaikki se, mitä siinä matkan varrella sattuu ja tapahtuu.

108

Purin tässä juuri viime viikolla viimeisenkin muuttolaatikon ja löysin sieltä pienen eväsrasian, jonka kanteen olin rustannut erittäin epäselvällä käsialalla "Älä avaa". Olin unohtanut koko boksin tässä vuosien saatossa ja avattuani sen vastaan hyppäsi kasa kaikenlaista pientä tilpehööriä, joilla on mulle edelleen ihan valtavasti tunnearvoa. Boksista löytyi pieni korvakorurasia, jossa oli kuivunut yöperhonen, pari kindermunan yllätyslelua, muutama leffalippu, kavereiden tarrakuvia, kirje, jossa äitini kuvailee tunteitaan minua kohtaan lähdettyään synnyttämään pikkuveljeäni, sormuksen muotoon nakerrettu kuivunut avainkarkki sekä pieni värikäs puukenkä. Jotenkin tuon boksin avaaminen sai mulle ihan älyttömän tunteikkaan fiiliksen ja siinä sitten itkeskelin hetken lattialla kaikkea mennyttä muistellessa. Ei sellaista huonolaatuista itkua, vaan sellaista puhdistavaa.

641

Mulla on takana paljon ihan mielettömän ihania muistoja. Muistoja, joita miettiessä tulee vieläkin lämmin olo, alkaa hymyilyttää ja monesti myös naurattaa. Oon kiitollinen ihan jokaisesta hetkestä ja vaikka menneisyyteeni mahtuu myös paljon ikäviä asioita, en vaihtaisi päivääkään. Elämään kuuluu ylä- ja alamäet. Jokainen tapahtuma määrää osaltaan elämämme suuntaa ja jos emme olisi kokenut jokaista hyvää ja huonoa hetkeä, emme olisi tällä hetkellä se sama ihminen, joka nyt olemme.

698

Samalla tulin ajatelleeksi kaikkia niitä ihmisiä, joita nuo pienet esineet muistojen laatikossa koskivat. Miten paljon rakkautta, läheisyyttä, hauskuutta ja tunteita niihin hetkiin on mahtunutkaan ja kuinka paljon nämä ihmiset ovat minulle merkinneet. Siellä oli muutama sellainen esine, jotka koskettivat ihmisiä, jotka eivät juurikaan enää kuulu elämääni millään tavalla. Samalla kuitenkin muistelen heitä yhä samalla lämmöllä kuin vuosia sitten. Kaikki elämässämme "vierailleet" ihmiset ovat tuoneet elämäämme jotakin lisää, istuttaneet pienen palan itsestään meihin ja ehkä jollakin tavalla muuttaneet polkumme suuntaa. Kaikkien ei ole kuitenkaan tarkoitus säilyä matkassamme ikuisesti tiiviisti yhteyttä pitäen, mutta uskon siihen, että jokaisella ihmissuhteella on jokin tarkoituksensa, eikä sydämeen kerran luikerrellut ihminen katoa sieltä ikinä lopullisesti. :D

605


Tässä vaiheessa keskityin miettimään mennyttä parisuhdettani. Moni onkin kysynyt multa, että miten olen selvinnyt näin nopeasti ja hyvin näinkin monen vuoden suhteen päättymisestä. Luulen, että vastaus on se, että en näe mennyttä suhdettamme menetettynä aikana. Näen sen aikana, jonka aikana opin itsestäni valtavasti. Opin jakamaan elämäni ja asiani toisen ihmisen kanssa. Opin tappelemaan, väittelemään, keskustelemaan, iloitsemaan ja nauramaan toisen kanssa ja toisen puolesta. Opin luottamaan ja joustamaan, kehittämään omia huonoja ja hyviä puoliani ja tekemään jatkuvasti kompromisseja. Mielestäni ihan loistavia taitoja kaikille elämän osa-alueille tulevaisuudessakin. Oon tavattoman kiitollinen kaikesta, mitä sain kokea ja kaikki nämä kokemukset ovat muokanneet varmasti paljon sitä, millainen olen itse tänä päivänä.

396

Eikä vain parisuhteet. Niitä elämää mullistavia ihmissuhteita kun mahtuu elämään roppa kaupalla. Uuteen kaupunkiin muuttaessa on ollut hienoa huomata, miten nopeasti sitä voikaan tutustua uusiin ihmisiin, kunhan mieli on avoin ja asenne oikea! Oon tavannut jo valtavasti upeita erilaisia ja persoonallisia ihmisiä, jotka ovat tuoneet mun arkeen paljon hauskuutta ja eloa.

171


Samalla kuitenkin aikaa on jäänyt jatkuvasti vähemmän Järvenpäässä asuville ystävilleni. Aina ei ole helppoa sovittaa töitä, koulua, treenaamista ja vapaa-aikaa yhteen. Uskon kuitenkin, että tosiystävyys säilyy kiireisemmistäkin ajoista huolimatta. Luin jostakin varmasti hyvin tärkeältä tyttöhömppäsivustolta/lehdestä, että jos ystävyys on kestänyt yli seitsemän vuoden ajan, kantaa se lopun elämää. Ollaan mun tyttöjen kanssa tässä mielessä melko vahvoilla. ;D Lapsuuden porukkani on mulle kuitenkin parhaan ystävyyden lisäksi myös perhe, varsinkin nykyään, kun omasta perheestä toinen puolisko asuu Saksassa ja toinen vähän kauempana Suomessa.

1074

Elämä on kuin hyvä kirja. Loppua ei osaa millään arvata ja sen juonenkäänteet jaksaa aina uudestaan ja uudestaan yllättää. Jokainen hyvä ja huono hetki on luomassa tarinaan syvyyttä ja uusia ulottuvuuksia ja jokaisesta yllättävästä käänteestä saadaan hieman uutta jännitystä aikaiseksi.

373


Pointti tähän mun mietteiden purkamiseen taisikin olla siinä, että vaikka joskus tuntuu kurjalta jonkun ihmisen menettäminen elämästään, voi se ihminen olla silti tuonut jo elämääsi valtavasti hyvää, eikä ne jäljet koskaan katoa sinusta. Kaikki kuuluvat osaksi tätä kokonaisuutta, jota voin elämäkseni kutsua. :D Jokainen ihmissuhteemme muokkaa tarinaamme eteenpäin omanlaiseksi persoonalliseksi paketikseen. Arvosta jokaista hetkeä juuri nyt lähimmäistesi kanssa ja arvosta myös niitä hetkiä, joita olet saanut jo menneisyydessä kokea.

144

Tähän päätän mun iltaiset mietteet, öitä kaikki rakkaat ihmiset. Kiitos kun olette olleet mukana matkallani. <3


Kuvituksena hyvän fiiliksen täyttämiä hetkiä viime kesältä.