Mulla on tänään vapaapäivä, aamen. Keskiviikko on oikein hyvä päivä vietellä vapaita, varsinkin kun ikkunasta paistaa täysillä aurinko, kanasuikaleet paistuu pannulla salden kaveriksi ja radiosta pauhaa Cheekin tänään julkaistu uusi kappale. Fiilis kymppi. Lisäksi vietellään tänään illalla Annin ja Tuulin läksiäisiä, hyvä päivä tiedossa!
Vihdoinkin sain kaikelta ravaamiseltanikin taas aikaa istahtaa hetkeksi koneelle näpyttelemään. Oon taas täyttänyt kalenterini ihan ennätysvauhdissa tällekin viikolle, ettekä arvaakaan minne suunnataan tyttöjen kanssa viikonlopuksi. Vinkki pienoinen, mun festarikesä ei loppunutkaan vielä! :D
Mutta, palataanpa siihen, mistä mä tulin tänne oikeasti höpöttelemään! Viime perjantaina sain kunnian käydä kurkkaamassa Hyvinkäälle avannutta Parturi-kampaamo VOXY HAIR Hyvinkää:tä. Vox Järvenpää siirsi siis toimitilansa hieman vilkkaammille apajille ja saikin ihan mielettömän upean sijainnin parturi-kampaamolleen.
Liike sijaitsee aivan Kauppakeskus Willan keskiaukion yhteydessä pääovien vieressä. Liikkeen bongasi jo kaukaa Willalle päin tarpoessa ja vitsi, miten upealta uusi liike näyttikään!
Tykkäsin valtavasti jo liikkeestä joka sijaitsi vielä Järvenpäässä, mutta tämä uusi oli vieläkin valoisampi ja tilavampi.
Oltiin juteltu liikkeessä työskentelevän ystäväni Ninnin kanssa paljon Olaplex-hoidosta. Parit ulkomaanmatkat ja festarit myllertäneenä hiukseni olivat hieman kärtsääntyneet auringossa, vaurioituneet kuumasta kihartimesta ja menneet ties minkälaisiin umpisolmuihin teltoissa ja autoissa nukkuessa. Kyselin pelastuskeinoa kesän koppuroittamiin latvoihini ja Ninni tiesi heti mikä auttaisi. :D
Päätettiin tehdä mulle Olaplex-hoito. En ollut koskaan ennen moista kokeillut ja fiilikset olivatkin melko jännittyneet. Olaplexiä käytetään yleensä hiusten kemiallisen käsittelyn ja vaalennusten yhteydessä, mutta aurinko oli värjännyt mun hiukset kesän aikana sen verran vaaleiksi, että päätettiin kokeilla tätä hoitoa ihan vaan mun omiin hiuksiin suoraan.
Nuo hierovat pesutuolit ovat kyllä ihan mun suosikkiosuus kampaamokäynneillä! ;D
Olaplex siis korjaa, vahvistaa ja suojaa hiuksia. Se imeytyy hiusten kuitukerrosten rakenteisiin ja estää hiuksen rikkisiltoja katkeamasta käsittelyn yhteydessä ja korjaa ja rakentaa jo hajonneita siltoja. Hoidon voi toteuttaa kaikenlaatuisiin- ja kuntoisiin hiuksiin ja sekä käsiteltyihin, että käsittelemättömiin.
Hoito oli melko nopea ja "huomaamaton" ja hetkessä oltiinkin jo huuhtelemassa hiukset vielä nopeasti hopeashampoolla ja päästiin kuivailemaan valmiita silosuortuvia!
Ninni on kyllä ihan mahtiheppu niin taitojensa kuin räiskyvän luonteensakin puolesta, joten mikäli hiuksesi kaipaavat jonkinsorttista käsittelyä, marssipa suoraan Willan VOXYYN ja varaa aika Nina Alapartaselle. <3 Muukin henkilökunta oli hyväntuulisina meiningissä mukana ja iloinen puheensorina täytti liikkeen.
Ja herranjumala, miten sileät hiukset sainkaan! Mulla on sellainen todella todella suora hiuslaatu, mutta Olaplexin jälkeen mun hiukset vain valui mun sormien välistä ja tekeekin nyt mieli jatkuvasti paijailla omaa päätä! :D
Tässä vielä ennen- ja jälkeen kuvat. Suosittelen kyllä ehdottomasti hoitoa varsinkin vaalennusten ja muiden käsittelyiden yhteydessä, mutta myös sellaisille, joilla kesä on tehnyt temput ja hiukset kaipaisivat syksyä varten kunnon tehohoitoa ja eloa! :)
Tässä kuussa käyntien yhteydessä sai vieläpä valita itselleen yhden matkapakkauksen mukaansa!
Mulle vinkattiin näiden kahden tuotteen olevan parhaat vaihtikset mun hiuksille ja nehän sieltä sitten lähtivätkin matkaan. :) Silkkisyys jatkukoon!
VOXY:ltä löytyy tämän kuun loppuun asti myös ihan huippuja avajaistarjouksia, joten kannattaa käydä kurkkaamassa valikoimaa ennen kuun vaihdetta! :)
Tarjouksia löytyy myös hiustenleikkuusta, värjäyksestä ja ripsien- ja kulmienvärjäyksestä.
Liikkeestä löytyi paljon itselleni entuudestaan tuttuja hiustenhoitotuotteita, mutta myös paljon ihan uusia tuttavuuksia. Henkilökunnan jäsenet osaavat antaa parhaat vinkit omien hiuksiesi hoidon kannalta, joten rohkeasti vain höpöttelemään! :)
Mulle jäi VOXYHAIR:in uudesta liikkeestä ja saamastani hoidosta parhaat mahdolliset kokemukset, joten tulevaisuudessa marssin kyllä samaiseen penkkiin välittömästi, mikäli hiukseni kaipaavat kunnon ehostuksen! :D Kiitos Ninni ja VOXYHAIR. <3
Nyt salaatti naamaan, lenkille ja kaupoille! Huippua keskiviikkoa jokaiselle. :)










































