Maanantai huomenet! Pitkä ja tapahtumarikas viikonloppu takana ja tänään jatkuu vaan. Lähdetään nimittäin pian mun parhaiden tyttöjen kera ystäväni möksälle viettelemään mökkilaiffia yhdeksi yöksi. Jeee, pelkäsin jo pahasti, että tänä kesänä jää mökkeilyt mökkeilemäti, mutta saatiinpahan kaikille sopiva päivä lyötyä lukkoon ja nyt sitä mennään. Vähän kurjahkoa säätä on luvattu, mutta saunomisessa, kortin pelaamisessa, juoruilemisessa ja hyvän sapuskan loihtimisessa ei sitä aurinkoakaan välttämättä tarvita!
Tää viikonloppu vierähti siis ProjectXSuomi kemuissa lappeenrannassa. Otin kyllä kameran mukaan, mutta jotenkin en sitten saanut reissulta yhden yhtäkään kuvaa nappaistua. Jotenkin sitä vaan heittäytyi heti siihen kotibiletunnelmaan ja nautti hetkestä ilman elektroniikkaa! :D Elokuussa oon muutenkin jotenkin "elänyt" enemmän kuin koko kesän aikana yhteensä. Jotenkin oon saanut tosi paljon irti kaikista hetkistä ja elokuu onkin ollut mulle tähänastisen kesän suokkarikuu, vaikka paljon hyviä hetkiä on mahtunut myös alkukesälle. Ensi viikonloppuna päästään vielä kruunaamaan koko kesä Blockfesteillä ja tuokaa vaan sadetta, tuulta, tappuraa ja vaikka salamoita, mutta siitä viikonlopusta tulee hyvä ja unohtumaton. Semmoinen kutina! :D
Nyt kuitenkin katsaus kaikkiin niihin kivoihin eläväisiin hetkiin, joita tässä loppukesällä oon ehtinyt kokea.
Mulla piti olla loppukesästä vähän vähemmän töitä, mutta oonkin sitten keräillyt kaikki saikkuvuorot kontolleni ja muutamana viikkona mulla on ollut vain yksi vapaapäivä, jonka oon halunnut käyttää jotenkin spesiaalisti!
Siispä yhtenä tälläisenä viikkona mä otin yhteyttä Tipsuun ja kysyin jahka hän ehtisi pitää mulle seuraa vapaapäivänäni. Ja hänhän ehti ja ehdotti vielä niinkin kivaa puuhaa päivällemme kuin nopea reissu Suomenlinnaan! En oo ihan varma, oonko edes ikinä aikaisemmin ollut Suomenlinnassa tai sitten joskus ihan pienenä, mutta innostuin tästä valtavasti.
Mukaan lähti vielä Tiipen perheen karvakamuli, joka on aivan tajuttoman kiltti ja lutuinen tapaus. Toinen seurasi niin iloisena ja vilkkaana kaikkea ympärillä tapahtumaa ja musta tuntui ihan siltä kuin tuo nöpöläinen olisi hymyillyt vaan koko päivän ja mun koirakuume kohosi taas vähintään pilviin asti! :D
No siihen Suomenlinnaan sitten! Sattumoisin melkein viikon ainut kokonaan aurinkoinen päivä osui juuri tuolle päivälle ja päästiin nautiskelemaan ihanan kesäisestä tunnelmasta. Muistan ajatelleeni tuolloin, että tänä vuonna syksy alkaa varmaan vasta todella myöhään, mutta olisiko jo seuraavana päivänä asteet laskeneet melkein kymmenellä ja syksy tuntui olevan taas yhtäkkiä ihan ovella.
Toi paikkahan oli aivan mieletön! Ihan täydellinen kohde kesäistä päivää viettämään ja tuntui kuin olisi hetkeksi lähtenyt jonnekin paljon pidemmälle reissulle, vaikka tuonne hurautti todella nopeasti ja vaivattomasti lautalla.
Korkattiin myös kesän ensimmäiset kiskajäätelötötteröt!
Mulle tuo reissu oli kunnon elämysmatka ja tutkiskelinkin tarkasti kaikkea ympäriltä löytyvää, mutta tytöillä taisi olla jokin pieni taka-ajatus reissullemme! ;D Eikä ollut muuten ihan turha Pokehunting- matka, sillä Suomenlinnasta löytyi Dratini, joka oli ilmeisesti paljon haluttu vesipokemon. Multa ei löydy Pokemon Gota, mutta musta on ihan hauskaa seurata vierestä tuota touhua ja samalla pääsee itse kävelemään ja tutkiskelemaan maisemia rauhassa.
Reissu oli siis erikoismukava ja onnistunut ja tekisi melkein mieli mennä käymään tuolla vielä uudestaankin ennen kesän lopullista päättymistä. Saippuakuplista muuten sellainen havainto, että ne tekee kenet tahansa iloiseksi. Oon nyt tän kuukauden aikana ihastellut sattumoisin saippuakuplia jo kolmeen otteeseen ja ihan yhtä iloiseksi niistä tulee niin lapset kuin aikuisetkin. Oli pakko jakaa tämä ajatus tänne nyt sitten samalla. :'D
On tullut vieteltyä myös rentsejä tyttöjeniltoja enemmän kuin koskaan aikaisempina kesänä. Jos mun pitäisi suunnitella täydellinen päivä, se pitäisi sisällään todellakin iltasuunnitelmiksi rennon tyttöjenillan, jossa yhdistyy hyvä ruoka, paras seura ja pyörähdys jossakin mukavassa paikassa.
Jotenkin musta on niin huippua, kun pääsee aina vähän laittautumaan ja valitsemaan erilaisia asukokonaisuuksia, kun muuten arki menee niin salikamat-työvaatteet linjalla. Tuona kyseisenä aamuna kävin hakemassa yhteistyökumppanini SheIn:n paketin, josta löytyi vieläpä aivan täydellinen asukokonaisuus illan suunnitelmia varten!
Tuo valkoinen kukallinen kimono on tällä hetkellä mun ihan suosikkivaatekappale ja oonkin pitänyt sitä nyt niin arkena kuin juhlassakin asukokonaisuuksia piristämään. Musta tuollaiset pienet kivat lisäykset tuo asuun kuin asuun vähän sitä jotakin!
Muuten mentiinkin melko rennolla linjalla mun mukavuuskorkojen ja mustien korkeavyötäröisten Dr.Denimeiden voimin. Jos en keksi mitään päälle vedettävää, Denimit pelastaa aina. Ne voi vetää päälle AINA.
Toinenkin vaatekaappini uutuus oli yhtä iloinen ylläri kuin ensimmäinenkin. Ihanan siro pitsinen croptop toimii aina kesäisien asujen pariksi ja valmiiksi topattujen kuppien ansiosta voi jättää ne puristavat liivitkin pois kokonaan.

Tämä rakkauspakkaus muuttaa kesän päätteeksi ulkomaille taas asustelemaan, joten oon koittanut ottaa kaiken ilon irti nyt Emmin kanssa vietetystä ajasta. <3
Aikaisemmin mainitsinkin, että täydelliseen vapääpäivään kuuluu ehdottomasti jossakin kivassa paikassa pyörähtäminen. Meille se on usein Löyly tai HSR, tällä kertaa Löyly.
Paikka on täydellinen rentoon hengailuun, jutusteluun ja ystävien seurasta nauttimiseen, sillä tuolla on paljon erilaisia sohva-, säkkituoli-, rantatuoli- ja pöytärykelmiä, joihin voi asettautua porukalla rupattelemaan ja viettelemään kesäpäiviä ja iltoja.
Paikalla on yleensä myös aina muitakin tuttuja, tai sitten saattaa törmätä jopa ihan uusiin tuttavuuksiin!
Yhtenä sunnuntaina pääsin Annin aveciksi täydelliselle sunnari päivälliselle, kun suoraan töistä Helsinkiin saavuttuani lähdettiin Sushi Panda Helsinki- ravintolan avajaistilaisuuteen maistelemaan toinen toistaan parempia rullia ja muita herkullisia tarjottavia.
Word. Näin vanhemmiten oon huomannut, että muhun on iskenyt nälkäkiukku! Mä ennen naureskelin vähän, kun tyypit puhui tulevansa nälkäkiukkuisiksi ja että saattavat silloin laukoa kumppaneille tai perheenjäsenille mitä tahansa. Nykyään mä kuitenkin ymmärrän ihan täysin! Jos oon tosi nälkäinen, niin kyllä kiukuttaa. Silloin jos joku sattuu sitten tekemään vähänkin väärän liikkeen, niin kyllä muuten ärsyttää. :D Onneksi tuolta poistuttuamme nälkä ei yllättänyt pitkään toviin. ;D
Ja pakko se on paljastaa täälläkin vielä... Nää voitti jopa meidän äipän kotitekoiset sushit, jotka ovat olleet tähän asti mun ehdottomia suosikkeja. Saatiin maistaa nimittäin todella monipuolisesti hyvin erilaisia listalta löytyviä susheja, jotka olivat toinen toistaan herkullisempia.
Paras sushi löytyi viimeiseltä lautaselta: London. Aivan ihana lohella, lumiravulla, kurkulla, salaatilla, tuorejuustolla ja unagikastikkeella täytetty grillattu rulla! Suosittelu 10 + ja papukaijamerkki!
Mutta siinäpä vähän elokuun eläväisiä ja siirrynkin tästä luomaan lisää näitä hetkiä. Kivaa alkavaa viikkoa ja nauttikaa kesän viimeisistä täysillä. <3
Tää viikonloppu vierähti siis ProjectXSuomi kemuissa lappeenrannassa. Otin kyllä kameran mukaan, mutta jotenkin en sitten saanut reissulta yhden yhtäkään kuvaa nappaistua. Jotenkin sitä vaan heittäytyi heti siihen kotibiletunnelmaan ja nautti hetkestä ilman elektroniikkaa! :D Elokuussa oon muutenkin jotenkin "elänyt" enemmän kuin koko kesän aikana yhteensä. Jotenkin oon saanut tosi paljon irti kaikista hetkistä ja elokuu onkin ollut mulle tähänastisen kesän suokkarikuu, vaikka paljon hyviä hetkiä on mahtunut myös alkukesälle. Ensi viikonloppuna päästään vielä kruunaamaan koko kesä Blockfesteillä ja tuokaa vaan sadetta, tuulta, tappuraa ja vaikka salamoita, mutta siitä viikonlopusta tulee hyvä ja unohtumaton. Semmoinen kutina! :D
Nyt kuitenkin katsaus kaikkiin niihin kivoihin eläväisiin hetkiin, joita tässä loppukesällä oon ehtinyt kokea.
Mulla piti olla loppukesästä vähän vähemmän töitä, mutta oonkin sitten keräillyt kaikki saikkuvuorot kontolleni ja muutamana viikkona mulla on ollut vain yksi vapaapäivä, jonka oon halunnut käyttää jotenkin spesiaalisti!
Siispä yhtenä tälläisenä viikkona mä otin yhteyttä Tipsuun ja kysyin jahka hän ehtisi pitää mulle seuraa vapaapäivänäni. Ja hänhän ehti ja ehdotti vielä niinkin kivaa puuhaa päivällemme kuin nopea reissu Suomenlinnaan! En oo ihan varma, oonko edes ikinä aikaisemmin ollut Suomenlinnassa tai sitten joskus ihan pienenä, mutta innostuin tästä valtavasti.
Mukaan lähti vielä Tiipen perheen karvakamuli, joka on aivan tajuttoman kiltti ja lutuinen tapaus. Toinen seurasi niin iloisena ja vilkkaana kaikkea ympärillä tapahtumaa ja musta tuntui ihan siltä kuin tuo nöpöläinen olisi hymyillyt vaan koko päivän ja mun koirakuume kohosi taas vähintään pilviin asti! :D
No siihen Suomenlinnaan sitten! Sattumoisin melkein viikon ainut kokonaan aurinkoinen päivä osui juuri tuolle päivälle ja päästiin nautiskelemaan ihanan kesäisestä tunnelmasta. Muistan ajatelleeni tuolloin, että tänä vuonna syksy alkaa varmaan vasta todella myöhään, mutta olisiko jo seuraavana päivänä asteet laskeneet melkein kymmenellä ja syksy tuntui olevan taas yhtäkkiä ihan ovella.
Toi paikkahan oli aivan mieletön! Ihan täydellinen kohde kesäistä päivää viettämään ja tuntui kuin olisi hetkeksi lähtenyt jonnekin paljon pidemmälle reissulle, vaikka tuonne hurautti todella nopeasti ja vaivattomasti lautalla.
Korkattiin myös kesän ensimmäiset kiskajäätelötötteröt!
Mulle tuo reissu oli kunnon elämysmatka ja tutkiskelinkin tarkasti kaikkea ympäriltä löytyvää, mutta tytöillä taisi olla jokin pieni taka-ajatus reissullemme! ;D Eikä ollut muuten ihan turha Pokehunting- matka, sillä Suomenlinnasta löytyi Dratini, joka oli ilmeisesti paljon haluttu vesipokemon. Multa ei löydy Pokemon Gota, mutta musta on ihan hauskaa seurata vierestä tuota touhua ja samalla pääsee itse kävelemään ja tutkiskelemaan maisemia rauhassa.
Reissu oli siis erikoismukava ja onnistunut ja tekisi melkein mieli mennä käymään tuolla vielä uudestaankin ennen kesän lopullista päättymistä. Saippuakuplista muuten sellainen havainto, että ne tekee kenet tahansa iloiseksi. Oon nyt tän kuukauden aikana ihastellut sattumoisin saippuakuplia jo kolmeen otteeseen ja ihan yhtä iloiseksi niistä tulee niin lapset kuin aikuisetkin. Oli pakko jakaa tämä ajatus tänne nyt sitten samalla. :'D
On tullut vieteltyä myös rentsejä tyttöjeniltoja enemmän kuin koskaan aikaisempina kesänä. Jos mun pitäisi suunnitella täydellinen päivä, se pitäisi sisällään todellakin iltasuunnitelmiksi rennon tyttöjenillan, jossa yhdistyy hyvä ruoka, paras seura ja pyörähdys jossakin mukavassa paikassa.
Jotenkin musta on niin huippua, kun pääsee aina vähän laittautumaan ja valitsemaan erilaisia asukokonaisuuksia, kun muuten arki menee niin salikamat-työvaatteet linjalla. Tuona kyseisenä aamuna kävin hakemassa yhteistyökumppanini SheIn:n paketin, josta löytyi vieläpä aivan täydellinen asukokonaisuus illan suunnitelmia varten!
Tuo valkoinen kukallinen kimono on tällä hetkellä mun ihan suosikkivaatekappale ja oonkin pitänyt sitä nyt niin arkena kuin juhlassakin asukokonaisuuksia piristämään. Musta tuollaiset pienet kivat lisäykset tuo asuun kuin asuun vähän sitä jotakin!
Muuten mentiinkin melko rennolla linjalla mun mukavuuskorkojen ja mustien korkeavyötäröisten Dr.Denimeiden voimin. Jos en keksi mitään päälle vedettävää, Denimit pelastaa aina. Ne voi vetää päälle AINA.
Toinenkin vaatekaappini uutuus oli yhtä iloinen ylläri kuin ensimmäinenkin. Ihanan siro pitsinen croptop toimii aina kesäisien asujen pariksi ja valmiiksi topattujen kuppien ansiosta voi jättää ne puristavat liivitkin pois kokonaan.

Tämä rakkauspakkaus muuttaa kesän päätteeksi ulkomaille taas asustelemaan, joten oon koittanut ottaa kaiken ilon irti nyt Emmin kanssa vietetystä ajasta. <3
Aikaisemmin mainitsinkin, että täydelliseen vapääpäivään kuuluu ehdottomasti jossakin kivassa paikassa pyörähtäminen. Meille se on usein Löyly tai HSR, tällä kertaa Löyly.
Paikka on täydellinen rentoon hengailuun, jutusteluun ja ystävien seurasta nauttimiseen, sillä tuolla on paljon erilaisia sohva-, säkkituoli-, rantatuoli- ja pöytärykelmiä, joihin voi asettautua porukalla rupattelemaan ja viettelemään kesäpäiviä ja iltoja.
Paikalla on yleensä myös aina muitakin tuttuja, tai sitten saattaa törmätä jopa ihan uusiin tuttavuuksiin!
Yhtenä sunnuntaina pääsin Annin aveciksi täydelliselle sunnari päivälliselle, kun suoraan töistä Helsinkiin saavuttuani lähdettiin Sushi Panda Helsinki- ravintolan avajaistilaisuuteen maistelemaan toinen toistaan parempia rullia ja muita herkullisia tarjottavia.
Word. Näin vanhemmiten oon huomannut, että muhun on iskenyt nälkäkiukku! Mä ennen naureskelin vähän, kun tyypit puhui tulevansa nälkäkiukkuisiksi ja että saattavat silloin laukoa kumppaneille tai perheenjäsenille mitä tahansa. Nykyään mä kuitenkin ymmärrän ihan täysin! Jos oon tosi nälkäinen, niin kyllä kiukuttaa. Silloin jos joku sattuu sitten tekemään vähänkin väärän liikkeen, niin kyllä muuten ärsyttää. :D Onneksi tuolta poistuttuamme nälkä ei yllättänyt pitkään toviin. ;D
Ja pakko se on paljastaa täälläkin vielä... Nää voitti jopa meidän äipän kotitekoiset sushit, jotka ovat olleet tähän asti mun ehdottomia suosikkeja. Saatiin maistaa nimittäin todella monipuolisesti hyvin erilaisia listalta löytyviä susheja, jotka olivat toinen toistaan herkullisempia.
Paras sushi löytyi viimeiseltä lautaselta: London. Aivan ihana lohella, lumiravulla, kurkulla, salaatilla, tuorejuustolla ja unagikastikkeella täytetty grillattu rulla! Suosittelu 10 + ja papukaijamerkki!
Mutta siinäpä vähän elokuun eläväisiä ja siirrynkin tästä luomaan lisää näitä hetkiä. Kivaa alkavaa viikkoa ja nauttikaa kesän viimeisistä täysillä. <3