Terppa! Maanantai taas käynnissä ja viikot ne vaan pyörähtelee etiä päin ja vauhdilla. Mulla oli jotenkin tosi hyvänmielen maanantai ja vaikka tuli nukuttua himpun liian vähäiset yöunet, on energiaa kuitenkin riittänyt sopivasti iltaan asti. Palasin juuri hetki sitten salilta, väänsin jättilautasellisen feta-pähkinä-avokadosalaattia ja istahdin tähän koneelle. Tarkoitus oli kirjoitella viikonlopun rapujuhlistamme, mutta yhtäkkiä mun päähän pälkähti, etten ole pitkään aikaan tehnyt blogiini kysymyspostausta!
Maanantai on hyvä päivä aloittaa keräämään kysymyksiä, joten mikäli keksit jotakin kysyttävää, vastaan viikon päästä enemmän kuin mielelläni kinkkisiin kysymyksiinne! :D Aikaa kysymyksille on siis ensi maanantaihin ja sitten kerään kysymykset kasaan ja aloitan vastailut.
Tykkään vastata kaikenlaisiin kysymyksiin ja mielelläni otankin vastaan myös niitä hieman hullunkurisiakin kysymyksiä. Aikaisempien vuosien tapaan tälläkin kertaa karsin kuitenkin pois kysymykset, jotka koen itselleni tai läheisilleni liian henkilökohtaisiksi, tai sellaisiksi, jotka eivät mielestäni kuulu blogiini.
Täältä voi käydä bongailemassa aikaisempia Q&A vastauksia, jotta postauksesta ei tule ihan edeltäviensä kopiota: Q&A 1/2014, Q&A 2/2014, Q&A 1/2015, Q&A 2/2015 & Q&A Kämppis vastaa.
Maanantai on hyvä päivä aloittaa keräämään kysymyksiä, joten mikäli keksit jotakin kysyttävää, vastaan viikon päästä enemmän kuin mielelläni kinkkisiin kysymyksiinne! :D Aikaa kysymyksille on siis ensi maanantaihin ja sitten kerään kysymykset kasaan ja aloitan vastailut.
Tykkään vastata kaikenlaisiin kysymyksiin ja mielelläni otankin vastaan myös niitä hieman hullunkurisiakin kysymyksiä. Aikaisempien vuosien tapaan tälläkin kertaa karsin kuitenkin pois kysymykset, jotka koen itselleni tai läheisilleni liian henkilökohtaisiksi, tai sellaisiksi, jotka eivät mielestäni kuulu blogiini.
Täältä voi käydä bongailemassa aikaisempia Q&A vastauksia, jotta postauksesta ei tule ihan edeltäviensä kopiota: Q&A 1/2014, Q&A 2/2014, Q&A 1/2015, Q&A 2/2015 & Q&A Kämppis vastaa.
Bring it on! ;)

