Hellurei! Näin viikonlopun kunniaksi voisin julkaista tänne kuvapläjäyksen rennoista tunnelmista Hiidenvedeltä. Mun kesä oli sen verran hektinen, että palkalliset lomani Saksassa vietettyäni ajattelin, etten ehtisi enää tänä kesänä mökkireissulle, mutta väärin luulin! Tiipen kanssa Suomenlinnassa lyötiin päivät lukkoon ja lähdettiin maanantai-tiistai välillä pikaiselle tyttöjen mökkireissulle. Mulla oli jo tiistaina iltavuoro töissä, mutta vain vähän päälle tunnin ajomatka mahdollisti sen, että ehdittiin vietellä ihan hyvin aikaa Tiipen mökillä.
Mitä tapahtuu, kun neljä tyttöä lähtee mökkeilemään?

No sitten heitetään puhelimet nurkkaan ja pieruverkkarit/kotilöllärit päälle!
Sienestetään!
Yllätytään, kun löydetään monta suppilovahvero apajaa.
Ja kantarelleja!
Kannetaan tyytyväisenä saalis takaisin mökille.

Paistatellaan päivää terassilla ja vedetään fetasalaattia.
Lämmitetään puusauna.

Ihastellaan Suomen luontoa.
Todetaan, että Hiidenvesi on aika nätti paikka.
Valmistetaan leivänpäällinen omapoimimista suppiksista ja mökkipihan kevätsipuleista.
Uidaan järvessä ja saunotaan rantasaunassa ja peseydytään saaviin järvivedestä lämmitetyllä vedellä.

Valmistetaan mökkipurilaisia avotulella.
Juoruillaan, kikatetaan ja pelataan korttia yömyöhään asti ja nukutaan myöhään parhaan ystävän viekussa. <3
Aivan ihanat pari päivää tyttöjen kanssa takana ja oon niin onnellinen, että saatiin mahtumaan edes tälläinen nopea mökkipyrähdys ennen kuin kesä loppui kokonaan. Suuri kiitos aivan ihanasta reissusta Tiipe, Tynski ja Nenna. <3 Rentouttavaa viikonloppua ihmiset. :)
Mitä tapahtuu, kun neljä tyttöä lähtee mökkeilemään?

No sitten heitetään puhelimet nurkkaan ja pieruverkkarit/kotilöllärit päälle!
Sienestetään!
Yllätytään, kun löydetään monta suppilovahvero apajaa.
Ja kantarelleja!
Kannetaan tyytyväisenä saalis takaisin mökille.

Paistatellaan päivää terassilla ja vedetään fetasalaattia.
Lämmitetään puusauna.

Ihastellaan Suomen luontoa.
Todetaan, että Hiidenvesi on aika nätti paikka.
Valmistetaan leivänpäällinen omapoimimista suppiksista ja mökkipihan kevätsipuleista.
Uidaan järvessä ja saunotaan rantasaunassa ja peseydytään saaviin järvivedestä lämmitetyllä vedellä.

Valmistetaan mökkipurilaisia avotulella.
Juoruillaan, kikatetaan ja pelataan korttia yömyöhään asti ja nukutaan myöhään parhaan ystävän viekussa. <3
Aivan ihanat pari päivää tyttöjen kanssa takana ja oon niin onnellinen, että saatiin mahtumaan edes tälläinen nopea mökkipyrähdys ennen kuin kesä loppui kokonaan. Suuri kiitos aivan ihanasta reissusta Tiipe, Tynski ja Nenna. <3 Rentouttavaa viikonloppua ihmiset. :)















































