Torstai ristittiin siis biitsipäiväksi ja herättiinkin jo kasin aikoihin aamusta levittelemään aurinkorasvoja paikalleen Saanan kanssa. Kun rasvailut oli hoidettu ja kassit pakattu biitsivalmiuteen oli aika napata toisten huoneiden tytöt mukaan ja lähteä tienvarteen heilumaan. Ei olla vielä uskallettu taittaa pitempiä matkoja skoottereilla nimittäin, sillä täällä on vasemman puoleinen lähes liikennesäännötön (oikea sanako?) liikenne! Siis täällä ajetaan mitä nopeuksia tahansa, millä kaistalla tahansa, mistä puolelta vain ohittaen ja hyvä jos liikennevaloihin pysähdytään tunnollisesti. Haluttiin siis ensimmäinen kerta Karon Beachille suorittaa taksin kyydissä.
Täällähän taksit, tuktukit ja bussit hoidetaan itselleen vain menemällä tien reunaan ja heilumalla ja pomppimalla jokaisen menopelin vastaan tuliessa ja toivotaan, että joku on vapaana ja halukas nappaamaan kyytiin. Ikinä ei tiedä, millaisen taksin milloinkin onnistuu nappaamaan ja mihin hintaan. Kaikkien kanssa käydään aina neuvottelut erikseen ja tällä kerralla saatiinkin oikein valioyksilö kunnon musiikkilaitteilla, hienoilla verhoiluilla ja ilmastoinnilla varusteltuna! Jes! Maksettiin Karonille, jonne on meiltä noin 15 km 500 bathia, joka on siis suunnilleen 12,5 euroa. Ei siis kovin paha viidelle jaettuna.
Biitsille päästyämme tehtiin heti alkuun Sinin kanssa pitkä lenkki rantaviivaa pitkin käveleskellen rannan toiseen päätyyn asti. Matkalla tuli vastaan jos jonkinmoisia näkymiä.
Karon Beach oli kyllä ehdottomasti kauniinpi paikka kuin Patong Beach, mutta kyllä mä vieläkin odottelen niitä kaikkien pikkusaarien rantanäkymiä innolla! ;)
Karonin hiekka oli vaaleaa ja sileää, vesi todella kirkasta ja puhdasta ja vaikka ihmisiä olikin melko paljon, rantaviiva jatkui niin pitkälle, että myös sitä omaa rauhaa löytyi, jos lähti vähän vaeltelemaan. Mä kävelinkin muutamaan otteeseen tuon rantalinjan läpi ja kuvailin kaikkea matkalla löytämääni innoissani.
Mulla on näköjään pakkomielle kosketella kaikkea rannalta löytämääni ja tää kookospähkinä oli musta jotenkin ihan tavattoman söpö pallero. :D
Uusia elukoitakin tuli bongattua, mutta näihin löytöihin mä en sentään halunnut tehdä lähempää tuttavuutta! :D Kuhan löysin.
Nää rapuset taas on vienyt mun sydämen ja aina rannalla pyöriessä tuntuu löytyvän vain isompia ja isompia yksilöitä! Vielä joku päivä saatte ihailla mun kourassa sellaista nyrkin kokoista kaveria! :D
Jos jotakin huonoja puolia pitää mainita, niin biitsillä ei ollut mahista saada rantatuolia. Hiekkaa siis joka paikassa! Myöskin ruokapaikkojen vähäisyys pakotti hieman ylihinnoitettuihin ravintoloihin syömään, mutta ainakin ruoka maistui ja juomat varsinkin. :) Kuvassa mango-ananas fruitshake. Nam!
Meidän porukka oli taas helppo uhri rantakaupustelijoille ja yksi sortui hedelmälautaseen, yksi kuivattuihin banaanilastuihin ja minä ja Saana oikein ryminällä bikinikauppiaan apajiin!

Saanahan se meni sitten ja osti neljät bikinit kerralla ja minä tyydyin näihin kahtiin kappaleisiin, jotka olivat muuten aivan ihania!
Olihan se pakko vetaista nuo yhdet tuolla suoraan päällekin ja ne istuivatkin päälle kuin unelma. Noita sai vielä kivasti fiksailtua eri mallisiksi kääntelemällä ja vääntelemällä! Tykkään.
Mulla on muuten kultaakin kalliimpi vinkki biitsille lähtijöille! Laita edellisenä yönä iso vesipullo pakkaseen ja pakkaa jäinen pullo aamulla rantakassiin matkaan. Kiität itseäsi myöhemmin kuin vielä pitkänkin biitsipäivän jälkeen pullossa kelluu pieni jääklöntti joka pitää vetesi todella kylmänä loppuun asti! Mikään ei oo pahempi, kun juoda hirveessä auringonpaahteessa janoisena lämmähtänyttä tai jopa kuumaa vettä! :D
Oltiinkin tuolla rannalla aamupäivästä iltaan asti, joten kylmälle vedelle oli tarvetta! Musta olis ollut aivan ihanaa jäädä katselemaan tuohon Karonille auringonlasku, mutta meillä oli illalle vielä suunnitelmissa mennä istumaan altaille iltaa kouluporukalla vaihtareiden ja Thaimaalaisten "Buddyjen" kesken. Saatiin kaikki halukkaat oma Thaimaalainen Buddy koulusta, jonka kanssa voi tutustua ja puuhailla kaikenlaista. Thaimaalaiset ovat todella ystävällisiä ja avuliaita ja monien meidän Buddyt on luvannut lähteä heittämään meitä vaikka mihin nähtävyyksille ja rannoille, sekä osa pyydellyt omiin jalkapalloharkkoihinsakin! :D
Istuttiin siis iltaa ensin altaallamme, josta siirryttiin SATEEN(!?!?!?) yllättäessä läheiseen baariin/ravintolaan, jossa paikan omistaja soitteli ja lauleli kaikkia ihania tuttuja biisejä livenä kauniisti ja täytettiin lähes koko paikka kerralla. Myöhemmin siirryttiin vielä pienemmällä vaihtariporukalla Banglalle bilettämään. Mentiin ensin johonkin ruotsalaisbaariin, jossa omistaja vietteli synttäreitään ja oli hitusen anteliaalla tuulella. Meidän porukka sai tilata nimittäin mitä vain juomia ilmaiseksi? Tipaton tammikuu piti mut kuitenkin jälleen vesilinjalla ja siirryttiinkin hyvät alkuhuumat hankittuamme jälleen Seductioniin, jossa oli tuttuni Suomesta porukkansa kera! :)








































