Höpöttelinkin jo jossakin aikaisemmassa postauksessa, että Saksassa meidän lomaviikon kohdalle osui ikävästi juuri sateisempi ja kylmempi viikko. Ennen vierailuamme Saksassa oltiin nautiskeltu, ja välillä ei niin nautiskeltukin, lähemmäs 40 asteen helteistä ja jokainen päivä porotti aurinko täydeltä taivaalta. Saavuttuamme kuitenkin lämpötilat laskivat juuri kahdenkympin rajamaille ja pilviverho ja ajoittaiset sateet täyttivät maan. Kyllä tunnelma oli epäuskoinen siinä vaiheessa, kun oltiin fiilistelty pääsevämme vihdoin Suomen sadesäitä pakoon. Epäuskoinen sen vuoksi, että meille on tapahtunut vastaavanlainen säiden yllättävä kurjistuminen niin monta kertaa, että naapuritkin pahoittelivat jo tällä kerralla kuinka "osuimme taas juuri huonolla viikolla paikalle". :D
Reissumme jakautui kuitenkin selkeästi aikaan ennnen aurinkoa ja aikaan auringon saapumisen jälkeen, sillä loppuviikosta kohdallemme sattui muutama oikein aurinkoinen ja helteinen päiväkin! :) Tässä postauksessa jaan hieman tunnelmia ajasta ennen auringon saapumista! :D
Korvattiin huonojen sääolosuhteiden täyttämä tyhjiö sisällämme shoppailemalla ja herkuttelemalla ties missä ja milloin! Kolme ensimmäistä päivää taisi mennäkin kiertäessä ensin Outlet-kylän valikoiman läpi, josta mukaan lähti kuitenkin itselleni vain kasa Lindtin suklaakonvehteja! Seuraavana päivänä suuntasimmekin jo läheiseen ostoskeskukseen, josta mukaan löytyi kasa Kikon meikkejä, jotka on nykyään mun ihan luottotuotteita! Kuinka moni on löytänyt rakkauden myös Kikon tuotteista? Laatuunsa nähden kyllä edullisempia saa hakea!
Kolmantena päivänä suunnattiin vielä koluamaan oma keskustamme läpi, josta löytyykin muutamat hyvät perusliikkeet. Kosmetiikkaa Saksasta kannattaakin ainakin ehdottomasti kotiuttaa, sillä rasvat, meikit ja hiustenhoitotuotteet saa sieltä jopa yli puoleen hintaan Suomen hintatasoon nähden. :)
Oman keskustan shoppailureissulle vedin ylleni yksinkertaisen kokonaisuuden mustilla korkeavyötäröisillä farkuilla ja olisiko vaikka valkoisella croppiksella! Tiedän, tämä valkoisen crop topin viljely tänä kesänä on ollut nyt melko massiivisessa mittakaavassa! :D
Beiget kiilakorot ja maastonvihreä neule viimeistelivät vielä tyylin.

Laukku - D&G
Kello - MK
Weinheimin oma keskusta on maailman suloisin ja kaunein alue, jossa on ihania pieniä koristeellisia kojuja, lyhtyjä, vanhanaikaista arkkitehtuuria ja kuvankaunis keskusaukio Markplatz, jolle pysähdyttiinkin perheen kesken myös syömään yhdessä.
Valittiin kahvila Florianin listalta pari suurta tapaslautasta, jotka jaettiin porukalla. Enpä ole saanut eteeni varmaan koskaan yhtä täyteläistä ja herkullista tapaslautasta! Niin hyvää, että melkein tässä iskee nälkä jälkeenkinpäin muistellessa! :D
Pitkien shoppailupäivien jälkeen oli ihana rauhoittua perheen kesken höpöttelemään illallispöydän ääreen ja mentiinkin reissullamme monena iltana hyvin aikaisin nukkumaan, jotta jaksettiin herätä akut ladanneina seuraavana aamuna aikaisin taas touhuamaaan! Voin sanoa, että tälläisten päivien jälkeen pari pilvenhattaraa ja vilpoisempi sää ei harmittanut kyllä enää tippaakaan.
Aikas ihania hetkiä takana. <3
Nyt painun unille, jotta jaksan herätä huomenna aikaisin kokeilemaan ensimmäsitä kertaa elämässäni Olaplex hoitoa ystäväni Ninnin käsittelyyn Parturi-kampaamo VOX:iin, joka on muuten muuttanut Järvenpäästä Hyvinkään kauppakeskus Willan yhteyteen! Jännittää! Kuinka moni on jo kokeillut Olaplex hoitoa? Hyviä kokemuksia? :)










































