Viikonloppuuni mahtuikin vaikka ja mitä hauskaa tapahtumaa, eikä tälläinen työntäyteinen viikko huvittaisi nyt ollenkaan! Perjantaina vieteltiin siis Annin kanssa kauan kaivattua sisaruspäivää ja päivä ei olisi voinut onnistua paremmin.
Aloitettiin päivä ylihintaisilla kahveilla pienellä söpöllä terassilla Annin ja ystäväni Hemppa-Timpan kanssa. Kahviteltiin nopeasti ja höpöteltiin kuulumiset läpi, kunnes Henu suuntasi kirjastoon lukemaan pääsykokeisiinsa ja minä ja Anni suunnattiin keskustaan pyörimään.
Keskustassa meillä oli tehtävänä bongata katumuoti-tyylejä yhtä Annin projektia varten ja pysäyteltiinkin vähän väliä tyylikästä ja värikästä porukkaa kuvattaviksi. Ihan ääneen pohdittiinkin, miten tyylikästä porukkaa olikaan liikkeellä! Tuntui, että kuvat olisi voinut räpsäistä melkein jokaisesta vastaantulijasta.
Kuvailuiden jälkeen riennettiin Maryam Razavin uuden kirjan EXCLSV:n julkaisutilaisuuteen. Julkaisutilaisuus oltiin järjestetty Ravintola Pastoriin, joka oli hyvin tunnelmallinen ja kaunis paikka. Meidät otettiin iloisesti tervehtien vastaan ja päästiin hieman tutustumaan uuteen kirjaan, sekä herkullisiin tarjoiluihin.
Käytiin myös jututtamassa itse päivän tähteä ja voi että, miten suloinen ihminen voi olla! Kaunis kuin kukka ja niin herttaisen oloinen nuori nainen!
Ja nam, mitä herkkuja paikalla olikaan tarjolla! Mua aina jotenkin nolottaa syödä tuollaisissa tapahtumissa, kun kaikki on niin kauniisti aseteltuina, eikä haluaisi rikkoa harmoniaa. :D Ruokaahan se vain on ja syötäväksi ne on sinne tehtykin!
Juhlapuheesta huokui, miten kiitollinen ja onnellinen Maryam oli kirjansa julkaisusta. Taisi siellä muutama kyynelkin vierähtää. :') Saatiin tilaisuudesta mukaan omatkin painokset opuksesta.
EXCLSV-muotikirjassa Stailisti ja huippumalli Maryam on kuvannut ja haastatellut 39 eri muotikasvoa, joilta voi visuaalisen elämyksen lisäksi saada myös hyviä vinkkejä oman tyylinsä jalostamiseen.
Julkaisutilaisuuden jälkeen siirryimme jälleen keskustaan bongailemaan katutyylejä, fiilistelemään aurinkoista päivää ja seuraamaan kaikkea tapahtumaa, jota päivälle oltiin sattumoisin järjestetty runsain määrin. Sanoisin, että tuo oli itselleni sellainen "kesän ensimmäinen päivä" ja tunnelma oli kyllä niin hyvä!
Ps. Nuo uudet Aino Vadelma-Suklaatuutit olivat ehkä parasta, mitä olen aikoihin maistanut! Noita jaeltiin vielä ilmaiseksi ohikulkijoille ja mieli olisi tehnyt napata kotimatkalle toinenkin kappale.
Päälleni olin vetaissut vain hyvin ohuen Sheinsiden puuterin sävyisen takin, mustat H&M:n kiilakorot ja mustan topin ja Dr.Denimit. Melko yksinkertainen asu, mutta sopi mielestäni päivän ohjelmaan hyvin.
Loose Pockets Coat (täältä)
Kun oltiin kierrelty tarpeeksi kaupungin värinöissä, suunnattiin takaisin kotikonnuille ja käytiin moikkaamassa meidän molempien kummityttöjä! Musta on niin hauskaa, kun molemmilla on isoveikan luona oma kummityttö, niin päästään viettelemään joskus tulevaisuudessa paljon kummipäiviä yhdessä! :D Uuden tulokkaan ristiäisiäkin päästään viettelemään tulevana sunnuntaina koko perheen voimin. <3
Iloista ja aurinkoista tiistaita heppulit!



































