Helmikuun aikana uusien tavaroiden kasa on taas kasvanut yllättävän massiiviseksi. Sinänsä vähän kummallista, sillä Pariisin matkaan asti olin ollut pienellä ostolakolla.. hmm, mistä tätä tavaraa oikein tulee. :D Nyt kuitenkin kurkistamaan, että mitä kaikkea sitä on tullut taas haalittua kaappien täytteeksi.
Pariisin ostokset
Kun matkustimme takaisin Saksaan, poikkesimme matkan varrella Zweibrückenin Outlet-kylässä, josta hommattiin Annin kanssa samanlaiset clutchit. Meinattiin ensin ottaa samat eri väreissä, mutta lopulta päädyttiin kumpikin tuohon tummaan väriin. Vaalea olisi tosin ollut ihana monien kesä-asujen kanssa, mutta sitä nyt ei voi enää miettiä... meni jo! :D Laukut oli hyvällä alennuksella varusteltu ja sain viimein heittää kaikki rikkinäiset ja likaiset baarilaukkuni roskiin!

Kesällä tykkään pukeutua kaikkiin kevyisiin ja rentoihin toppeihin ja nämä jos mitkä olivat kesäisiä ja kevyitä! Bershkassa oli rekki, jolta sai kaikki vaatteet 1-5 eurolla. Molemmat maksoivat muistaakseni 1,99. :D
Outletista löysin myös aivan ihanan Gantin kaulahuivin. Värimaailma on itselleni hyvin vieras, sillä vaatepuolelta multa ei löydy lähes mitään viininpunaista, eikä kovin montaa vaaleanpunaistakaan. Jotenkin vaan ihastuin tuohon kuitenkin välittömästi ja se näyttää varmasti ihanalta vaaleita asukokonaisuuksia koristamassa.
Ja vielä vähän Zweibrückenin saaliita. Niken hohtavan pinkki urheilutoppi kiikutettiin kassalle siinä vaiheessa, kun kuultiin, että kaikki liikkeen vaatteet olivat ylimääräisessä -30% alennuksessa.
Vanhat vaaleanbeiget housuni vetelivät viimeisiään ja vetoketjun hajotessa päätin viimein hankkia tilalle uudet. Bershkasta löytyi juuri sopivat ihanan pehmeästä ja joustavasta materiaalista!
Ainiin ja vielä Pariisin paras ostos! Ihan sairaan pähee, tiedän.
Suojakuoret
Sain ystävältäni puhelimeeni uudet suojakuoret, jotka ovat osoittautuneet erityisen näppäriksi. Lompakkoa ei tarvitse aina kantaa mukana, kun saa kätevästi sujautettua visan kuoriin matkaan.
Hiustenhoito
Parturi-kampaamo VOX:ilta ostin alennustuotteiden joukosta Jaakolle vahan, joka pitää herran kiharat hiukset kurissa ja itselleni hankin kylmempään sävyyn taittavaa hoitoainetta.
Kirppislöydöt
Kirppareilla olen kierrellyt lähiaikoina paljon vähemmän kuin tavallisesti, mutta viimeisimmällä pyörähdyksellä löysin sieltä raikkaan tummansini-valkoraidallisen kassin ja vivahteikkaan sinisen kaulaliinan. Näitä päälleni mallaillessa fiilis nousi välittömästi ihan superkeväiseksi!
Nettishoppailu
H&M:n verkkokaupassa oli ilmaiset toimitukset ja minähän käytin tilaisuuden hyväkseni! Punaiset farkkuleggarit löytyivät alennuksesta todella halvalla ja tällä kertaa kurkin hieman kevään uutuuksienkin suuntaan. Beiget avokkaat, kultaiset korut ja maastonvihreä t-paita päätyivät sitten vielä ostoskoriin asti.
Membersin sivuilla silmäni nauliintuivat tähän ihanan pehmoiseen mustaan karvaliiviin. Olin katsellut sitä aikoinaan Nellyn sivuilla normaalihintaisena, mutta nytpä se sitten olikin yli puoleen hintaan. ;)
Huh, siinähän sitä taas olikin. Toivottavasti maaliskuun ostospostauksessa ei ole näin paljon esiteltävää... Tähän asti on sujunut ainakin oikein hyvin. :D


































