Olen nyt yrittänyt ottaa tavaksi kannella kameraa mukanani kaikkialle, etten missaa hyviä kuvausmahdollisuuksia. En nyt tiedä paikan pätevyydestä noin yleisesti, mutta aurinko loisti taas niin kirkkaasti, että oli pakko napata asukuvat kauppakeskus Jumbon kattoparkkipaikalla. Käytiin Jumbossa tärkeällä visiitillä - nilkkasukkien ostoreissulla. Meillä on Jaakon kanssa aina kotona tappelua kaikista valkoisista ja mustista nilkkasukista, vaikka jalan koot ovat niinkin lähellä toisiaan kuin 36 ja 44. Jumbosta tosin löytyy eräs houkutuskeino, jota ei voi vastustaa. NE PATONGIT.
Päälle valikoitui yksinkertainen asu valkoisella kietaisupaidalla ja armeijanvihreillä farkuilla. Kultaa ja mustaa kaveriksi.

Jaakko luotti babybluen voimaan. <3

-

Jaakon tyypillisin kuvauskulma, imarteleva.
Paita - Bikbok
Housut - H&M
Kengät - Saksasta (Annibalta saatu<3)
Laukku - Friis&Company


Jaakon mielestä asukuvat kaipasivat vähän elävyyttä. :D
Samaan vetoon ajattelin jakaa lupailemani reseptin sunnuntaina valmistamastamme rahkapohjaisesta pizzasta. Ystäväpariskuntamme kutsui meidät leffailtailemaan ja pizzan valmistukseen luokseen. :) En ollut koskaan aikaisemmin tehnyt oikeastaan minkäänlaista pizzaa ja olenkin aina jotenkin ajatellut, että pizzan valmistus olisi monimutkaista, mutta homma hoituikin helposti ja nopeasti. Taidankin ottaa tavaksi vääntää ainakin kerran kuukaudessa pizzaa erilaisilla täytteillä! Tämä rahkapohjainen versio kun ei ole ihan niin epäterveellistäkään. ;)
Tarvikkeet (pohja)
3 tl Leivinjauhe
1 Maitorahka
150g Juustoraastetta
3 rkl Ruisjauhoa
4 rkl Vehnäleseitä
2 Kanamunaa
1 tl mustapippuria
Lisää kaikki pohjaan tarvittavat aineet sekaisin kulhoon ja sekoita lusikalla. Kun mössö on sekoitettu yhteen, levitä pellille leivinpaperin päälle tasaiseksi lätyksi. Laita pelti uuniin 200 asteeseen n. 10 minuutiksi.
Täytteet
Ananasta
Kalkkunasuikaleita
Herkkusieniä
Aurajuustoa
Chilikastiketta
Tomaattimurskaa
Juustoraastetta
/ Taikka mitä vain maan ja taivaan väliltä oman maun mukaan!
Levitä ensimmäisenä pohjalle tomaattimurska, jonka jälkeen voit heitellä sekaan mitä mielesi tekee, päällimmäiseksi juusto.
Laita pizza täytteineen uuniin vielä 15 minuutiksi ja herkkusi on valmis syötäväksi!
Niin ylihelppo valmistaa ja syntisen hyvää. Suosittelen kaikille pizzan ystäville, tästä pizzasta ei jäänyt sellainen ähkytäysi olokaan kiusaamaan.




















































